Det siger andre om os

Vi har haft begge vores børn i både vuggestue og børnehaven. Vi har hver dag været trygge ved at aflevere vores børn og de har været super glade for at komme i Nejs. Vi har været rigtig glade for det gode samarbejde med pædagogerne omkring vores børn og ville til hver en tid anbefale både vuggestue samt børnehave til andre og ville aldrig have valgt en anden institution til vores børn.

Anne, mami til Andreas

Et trygt og lærerigt sted at aflevere sine børn. Et r

igtigt godt samarbejde, tid til forældre, både ved aflevering og afhentning. I lytter og har tid. V

i føler at i ser vores børn og os som forældre. M

ange aktiviteter for børnene, både i vuggestuen og børnehaven. G

ode til at tage billeder af hverdagen og aktiviteter. V

i vil til enhver tid kun anbefale verdens bedste vuggestue/børnehave. Børnegården Nejs.

Tina, mor til Lilli og Leo

Børnegården Nejs er et sted med et fantastisk personale der er anerkendende, nærværende og ser det enkelte barn.

Camilla, mor til Lærke

I Nejs interesserer de ansatte sig for hele familien og man føler sig altid meget velkommen. Nejs har altid børnenes trivsel for øje. Pædagogerne er meget kreative og produktive. De er meget flittige til at dokumentere børnenes dag med tekst og billeder på Aula. Og forældrerådet er også flittige til at lave arrangementer, hvor forældre og søskende må deltage. Udearealerne er fantastiske. Alt sammen til stor glæde for vores børn og derved også os forældre. Det varmeste anbefalinger fra os.

Marlene mor til My

I nejs er der altid nærvær mellem børn og voksne og der er altid plads til et kram i løbet af dagen.

Det er trygt at aflevere sine børn i nejs, med tydelig kommunikation om trivsel - især ved opstart når barnet er ny.

I nejs tænkes læringsrum og udvikling ind i alle dagens gøremål. Intet er “bare fordi” men begrundes med faglig og værdifuld argumentation.Susan mor til Rosa Lia

De voksne hos Børnegården Nejs er enormt dygtige og kompetente, det er tydeligt at se på børnene. Der er altid gang i noget spændende og lærerigt. Samarbejdet mellem forældre og personalet kører som smurt

.Nikolina mor til Ella